Saturday 1 October 2011

喜欢你了

LONG TIME NO SEE  :) 
RECENTLY HERE I AM
 喜欢你了
不懂何时发现自己真的喜欢你了 :)
你和我一样吗?
喜欢你那可爱的一面
喜欢你那帅气的一面
喜欢你那傻气的一面
喜欢你那发呆的一面
喜欢你那凶巴巴一面
喜欢你那自信的一面
喜欢你只对我笑的一面 :)
我喜欢的:就是你

哈哈哈今天不懂干嘛,突然想写下这post.
我好想你啊!听到吗??
我好喜欢躺在你肩上,胸膛上还有还有脚上哈哈哈哈
YOU ARE MY MUSCLE MAN :P
my man ar : I LOVE YOU FOREVER
no matter our future will be how..you still are the only man that i love most in this world.
by, i cant without you . hehehe i believe you also same as me right? cant without me .



No comments:

Post a Comment